(#)Sujet: Parole/extrait de musique. | Mer 6 Mai - 1:41
C'est le jour UN, celui qu'on retient... Celui qui s'efface quand tu m'en remplaces, quand tu me retiens... C'est celui qui revient.
Invité
Invité
(#)Sujet: Re: Parole/extrait de musique. | Mer 6 Mai - 1:46
Toucha toucha toucha me... I wanna be dirty !!!
Invité
Invité
(#)Sujet: Re: Parole/extrait de musique. | Mer 6 Mai - 1:51
"My biggest mistake was to think that I never could fall Like falling for you, falling in love, follow my dream and that's all of my love"Matt Lowry, Move On.
(#)Sujet: Re: Parole/extrait de musique. | Mer 6 Mai - 1:56
J'étais prêt à graver ton image à l'encre noire sous mes paupières afin de te voir même dans un sommeil éternel... J'étais censé t'aimer, mais j'ai vu l'averse... J'ai cligné des yeux tu n'étais plus la même.
Invité
Invité
(#)Sujet: Re: Parole/extrait de musique. | Mer 6 Mai - 23:02
In this bed where I rest I'm homeless This house I know best But I'm homeless My hunger it grows And it won't let me go And it burns in my chest I'm homeless
Invité
Invité
(#)Sujet: Re: Parole/extrait de musique. | Jeu 7 Mai - 21:16
I just wish everything could have turned out differently. I had a special feeling about you, I thought maybe you did too, you would understand, but… No matter what, you'll always be in my heart, you'll always be my baby ... And I do miss you. I just thought we were meant to be. I guess now, we'll never know. The only thing I want is for you to be happy, whether it be with me, or without me. I just want you to be happy.
Aviation - You were my everything.
Invité
Invité
(#)Sujet: Re: Parole/extrait de musique. | Ven 8 Mai - 21:40
I go ho ho you go ha ha la la la la la la la la I say lie lie lie lie lie lie I wanna wanna wanna get get what I wont don't stop, give me give me give me more more cause I can't want any more more more more don't even talk about the consequence...
Invité
Invité
(#)Sujet: Re: Parole/extrait de musique. | Mer 13 Mai - 12:02
I KNOOOOOOW, caught up in the middle, I CRY JUST A LITTLE ! When I think of letting go... OOOOH NOOOOOOOOOOOO !! GAVE UP ON THE RIDDLE, I CRY JUST A LITTLE !!
Piano in the dark, Brenda Ryssell
Invité
Invité
(#)Sujet: Re: Parole/extrait de musique. | Mer 13 Mai - 12:07
Truth be told I miss you… Truth be told I'm LYING WHEN YOU SEE MY FACE HOPE IT GIVES YOU HELL HOPE IT GIVES HELL WHEN YOU WALK MY WAY HOPE IT BRINGS YOU HELL
(pour tous les ex de la terre ) The All-American Rejects, Gives You Hell
Invité
Invité
(#)Sujet: Re: Parole/extrait de musique. | Dim 17 Mai - 17:35
I'm sorry for all the things I've done, I lied to almost everyone